viernes, 24 de septiembre de 2010

ENS VOLEU CONÈIXER UNA MICA MÉS?

Jo sóc en David ,visc a Alaior i tenc deu anys .M'agrada dibuixar, anar al cine i fer esport . Les assignatures que m'agraden mes son: mates,plastica,e.f. iciutadenia .Tenc dos amics a l' escola idos de altres bandes. Els d'Alaior són en miquel Palliser i n' Eloy i els dels altres bandes: Maó i Binibeca són n'Aaron i en Miquel Pons.






Hola sóc en Mohamed tenc 10 anys.Tenc dos germans i una germana.M'agrada fer treballs amb grup i també m'agrada el futbol. Viscc a Alaior.











Hola sóc en Darwin Sintes ,vaig néixer a Maó l'any 2000,el dia 11 de Abril. Quan era petit jugava amb els amics de la guarderia jugava amb els juguets i a vegades me tiraven les coses .M´ agrada jugar a futbol .









Sóc na Maria Rodriguez Carrizo, viag néixer a Maó el dia 2 d'octubre de 2000. Vaig a tennis, hip-hop i ballet. M'agrada estar amb les amigues i la meva millor amiga és na Jade.









Hola sóc n'Adamaris i tenc 10 anys .Vaig néixer a Ecuador dia 25 de febrer de 2000 . Es meu papà es diu David, sa meva mamà es diu Paola, sa meva germana es diu Arantxa i el meu a ca es diu Cliford. Les meves millors amigues són:na Maria,na Paula...






Hola sóc n'Isaac Barro Florit, tenc 9 anys i vaig néixer dia 24 de desembre de 2000. Quan era petit jugava amb el meu cosí David. La meva mare i el meu pare se diuen Toñi i Manel i tenc un germana, na Tània que té 8 anys. M'agrada jugar a futbol.












Hola soc en Pascual i tenc 10 anys i m'agrada molt anar amb el skate.Tenc una germana de nom Jessi i te 16 anys. Sa mama meva meva es diu Antonia i es papa meu es diu Pascual com jo :)
Ara vaig a 5è i és molt divertit. Els meus a amics són en Miquel Tuduri, en Juan i en Dylan.










Jo sóc en Chen Hang i tenc 10 amgs. Vaig néixer a Zhejiang (Xina) i ara visc a Menorca (Alaior) vaig a l' escola de Comas Camps. M'agrada molt jugar amb l'ordinador.









Jo som n'Ouissam,vaig neixer al Marroc i tenc dos germans petits que són en Mohamed i n'Ouiam. Jo he viscut 4 anys al Marroc i després vam venir a viure a Alaior. Ara vaig a cinquè, tenc 11 anys i estic molt contenta.










Hola, em dic Miquel Tudurí i tenc 10 anys. M'agraden molt el experiments, l'historia i jugar a tennis. Vaig a l'escola Doctor Comas Camps d'Alaior i faig 5è.









Hola sóc na Paula Pons Pons visc a Menorca-Alaior. Alaior és un poble que m'agrada molt.Tenc 10 anys i vaig a cinquè. Vaig néixer dia 22 de març de 2000. M'agraden els animals. El meu pare és diu Martí la meva mare Juana i la meva germanaAna. M'agrada jugar al tennis i he quedat campiona tres vegades i tenc tres copes molt grosses.






Hola som na Clara Pons Martí i m'agrada llegir. M'agraden els animals, el meu nombre preferit és el 9 i el meu color preferit és el blau. Tenc un germà que es diu Roc i té 6 anys.









Hola, em dic Miquel i m' agrada cavalcar cavall i anar amb bicicleta amb els amics. El meu germà té 15 anys. Els meus amics es diuen Eloy i David.
El meu pare és diu Rafel i la meva mare Brigit. Visc a una casa del poligon.







Hola sóc na Neus Melià Torres, vaig néixer a Barcelona l'any 2.000 dia 30 de setembre. Visc a alaior. Vaig a l'escola doctor Comas Camps.
Vaig a tenis, hip-hop, ballet, teatre i dibuix.
Les meves millors amigues son na Clara, na Marta, na Nina i na Mireia.









Hola soc N'Eloy Marqués i a mi m'agraden els cavalls i també m'agrada molt anar al cine amb els meus dos amics David i Miquel. El meu germà es diu Isma.











Hola som en Dylan, vaig nèixer dia 1 de Novembre, del 2000. Tenc 9 anys i vaig a 5è, sa meva mestra es na Joana però noltros la deim Ju. Sa meva mare és d'Anglatera i el meu pare d'Àustria, però es van separar així que ara visc amb la meva mare.






Hola sóc en Joan i vaig néixer a Mao, dia 15 de març de 2000.
Els meus pares en Joan i na Lourdes me van educar molt bé.
Vaig anar as ramal i quan feia P5 el meu pare va morir.
La meva infantessa va ser divertíssima,sempre jugava amb en Rafel i n´Isaac.
Ara vaig a cinquè i me dedic a fer futbol.

No hay comentarios:

Publicar un comentario